Social Media

Veganská pizza

Rozhodla jsem se, že budu veganka, a tak se teď snažím jíst nejen ovoce a zeleninu, ale také si nějaké jídla vařit/ péct. A protože jsem měla strašnou chuť na pizzu, upekla jsem si dnes jednu úžasnou veganskou <3


Ingredience:
půl hrnku polenty
cca 2 hrnky vody
rajčatový protlak/ krájená rajčata
zelenina na pokladení

Nejdříve přivedeme vodu k varu a poté jí zalijeme polentu //podle návodu na balení//. Vznikne hustá kaše, kterou přelijeme do formy vyložené pečícím papírem //použila jsem formu na koláč// a uhladíme stěrkou. Poté na 'korpus' nalijeme protlak nebo krájená rajčata //doporučuji krájená rajčata s bazalkou :) // a poklademe čímkoliv, co nás napadne. Já jsem zvolila olivy, červenou cibuli a žampiony a pizza chutnala opravdu skvěle <3 Můžete ale použít i jinou zeleninu, například rukolu, artyčoky, papriku... :)



Okomentovat

Instagram

Theme by BD