Social Media

Vyvolej.to


Právě mi přišly nové fotky z Vyvolej.to! O co jde? Můžete si u nich nechat vyvolat vlastní fotky nebo fotky z vašeho instagramu v polaroidovém formátu. Nově dělají také magnety, plakáty, instax fotky, mají také krásná alba, pouzdra, stojánky a další vychytávky! :)




Asi před rokem jsem se rozhodla, že si na prázdnou stěnu v pokoji začnu lepit fotky. Nechtěla jsem ale obyčejné a náhodou jsem narazila na Vyvolej.to , takže jsem si jich pár objednala a nalepila je na zeď. Postupně si doobjednávám fotky a stěna se začíná krásně zaplňovat! Fotky dělají ve třech formátech, já jsem zvolila ten nejmenší a fotky mám nalepené centimetr od sebe. Tak snad časem zaplním úplně celou stěnu... O:) Přijde mi to jako super dekorace, protože na fotkách jsou super vzpomínky nebo třeba citáty, které mi vždy zlepší náladu.

Polagraph :)


Vyvolej.to rozhodně doporučuji! Fotky si objednáte, zaplatíte je převodem a asi do tří dnů si je můžete vyzvednout v Polagraphu na Husinecké nebo si je nechat poslat na dobírku. Cena jedné malé fotky je 9 Kč, navíc fotečky posílají v retro obalu, takže kdybyste je nechtěli přímo na stěnu, máte je hezky uložené :)


Okomentovat

Instagram

Theme by BD