Social Media

Polaroids

Focení ke mně už nějak tak patří. V létě jsem si pořídila kromě klasické zrcadlovky také Instax od Fujifilm. Neberu ho sice s sebou tak často jako zrcadlovku, ale je s ním sranda. A na jaký foťáček mám zálusk teď?

Fotky z Instaxu i fotky, které jsem si nechala vyvolat u Vyvolej.to (o kterém jsem psala tady) si věším nad postel. Je to jednoduché a vypadá to krásně. Jenom jsem přibila dva hřebíčky, natáhla stříbrnou bavlnku na vyšívání a kancelářskýma sponkama fotky připevňuju. Když se občas zastavím a podívám se na ně, hned si vzpomenu na hezké chvilky. Žádné album zatím nemám, i když bych si do budoucna nějaké ráda pořídíla. Třeba tohle od Papelote. A můj pro teď vysněný foťák? Je to Polaroid SNAP. Spojuje digitální kompakt s polaroidem - tiskne fotky, ale zároveň je dokáže ukládat na SD kartu. No není to super?! Ještě vybrat barvu, černá je klasika, mně ale láká i červená nebo fialová 😌

Okomentovat

Instagram

Theme by BD