Social Media

Everyday skincare

V minulém skincare článku jsem se zmiňovala o suché pleti. Za ten rok se mi sice v tomto ohledu pleť zlepšila, ale pořád to ještě není ono. Proto jsem začala používat několik nových produktů, vlastně všechno teď používám nové - od odličovače až po tinkturu z kotvičníku pozemního.
Většinu pečující kosmetiky jsem si nakoupila v Apotéce. Znám ji sice už celkem dlouho, ale až teď jsem se dokopala k tomu, se skutečně podívat na jejich produkty a vybrat si to, co moje pleť potřebuje. Když ráno vstanu, používám tříminutovou masku Královská snídaně pro pleť. Krásně hydratuje a zatáhne póry.

Po masce používám dva krémy, které mi doporučila paní prodavačka, protože jsem sháněla něco na suchou, ale zároveň aknózní pleť - řekla mi, abych kombinovala Český krém, který mimochodem  nádherně voní, s Havlíkovým přírodním zázrakem, což je vlastně taková léčivá vazelína, kterou využijete třeba i na ekzém. Musím říct, že tahle kombinace opravdu skvěle hydratuje. Pokud máte stejnou pleť jako já, tak určitě znáte ten problém, že pokud si koupíte přípravek proti akné, začne se vám loupat kůže z celého obličeje a máte úplně vysušenou pleť a naopak pokud si koupíte něco hodně hydratačního, udělají se vám pupínky. Problem solved.

První produkt, který používám  večer, je odličovací mýdlo Soaphoria s aktivním uhlím. Už mám dost všech možných gelů a pleťových mlék z drogérie, proto jsem si pořídila tuhle jednoduchou a klasickou variantu odličovače. Je vhodné jak pro problematickou pleť, tak pro suchou pleť, navíc jsou v něm malé částečky pro jemný peeling.

Dalším krokem v odličování je opět výrobek z Apotéky - odličovací voda Kouzelná studánka. Voní po levanduli, jemně čistí a nevysušuje. Když mám ale i po použití těchto dvou produktů pořád pocit, že mám na pleti nějaké nečistoty a zbytky make-upu, používám Urban mask od Nivea. Nechává se působit jen minutu a máte skutečně pocit vyčištěné pleti - ale pozor, je docela agresivní, takže skutečně stačí jen minutka a taky bych ji asi raději nepoužívala každý den.
Po odlíčení používám lokálně na pupínky olej z grepu. Je skvělý na problematickou pleť a zbavuje ji bakterií, navíc je to další přírodní produkt. A nakonec opět mix Českého krému a Havlíkova přírodního zázraku.

P.S. Od firmy Naděje-Podhorská jsem si pořídila tinkturu z Kotvičníku pozemního, která je dobrá pro pleť, ale i srdce a dýchací soustavu. Mám ji ale teprve pár dní, tak uvidíme.

P.P.S. Pro skincare fandy mám v plánu napsat článek i o mých oblíbených maskách 🌱❤️

Okomentovat

Instagram

Theme by BD