Social Media

Day 351: New flat

Druhý týden roční výzvy je za mnou. A byl skutečně nadupaný, stala se jedna velká změna a taky mi do života přišlo pár událostí, které mě motivovaly a tak nějak nasměrovaly.

Začala bych asi největší věcí, která se za ulynulý týden stala - můj kluk se přestěhoval a já tak nějak s ním. Celé se to událo během pár dnů. V pátek šel na prohlídku bytu, sobotu jsme celou strávili v IKEA a v neděli jsme se přestěhovali. Nebudu tam s ním bydlet 24/7, protože se přece jen ještě nechci úplně odstěhovat z domu, ale jsem moc ráda, že teď máme místo, kde můžeme být sami a mít klid. Navíc to mám v půli cesty mezi školou a prací, takže super!
Další větší věcí, která se udála, je to, že jsem si podala přihlášku ještě na jednu vysokou. Mám už přihlášku na dálkové studium dějin filmu, teď jsem ale objevila ještě další školu, na kterou bych ráda nebo spíš ještě radší, než na film. Nechci o tom ještě moc psát, abych to nezakřikla, ale později se určitě zmíním 😊

A z ostatních cílů, které jsem si pro tento týden stanovila, jsem většinu taky splnila! Každý den jsem si skutečně do školy vzala krabičku s obědem, a tak jsem se zlepšila ve zdravém jídle! Taky jsem se docela dost věnovala škole a vlastnoručně jsem vyvolala svůj první film - te'd ho ještě nazvětšovat. Cvičit jsem ale nezačala, protože jsem nemocná 😒

A plány na třetí týden? Chtěla bych se věnovat hlavně odpočinku. Když jsem teď nemocná a musím být (víc) doma, mám v plánu si udělat pořádný detox, odpočívat a rozmazlovat se. Chci každý den aspoň chvíli meditovat. A taky si to zdravé jídlo trochu vylepšit - takže se zaměřím na to, abych nejedla jen zdravě, ale taky chutně ➡️ hodně avokááááda! Ale abych si jen neužívala, začnu se pořádně učit i na druhé příjmačky!

Píseň uplynulého týdne 💿




1 komentář

Instagram

Theme by BD